Nu är det en vanlig dag...

Ja, idag är det en grå och tråkig fredag. Igår hade vi opponering på våra c-uppsatser hela dagen. Det gick helt ok, lite grejer vi ska ändra på i vår uppsats sen får vi det efterlängtade sommarlovet!

Imorgon kommer min underbart fina vän Emma hit! Hon ska ta körkort i Falun så hon ska bo hos oss i två veckor. Det ska bli superduper att ha henne här hela tiden, speciellt som alla drar härifrån Falun och jag ändå måste vara här ifall jag får jobba på plantagen. Vi har planerat att gå på Ut sparken imorrn på kåren. Det är som en avslutnings fest för alla studenter och Emma får självklart följa med. Det ska bli så jäkla roligt. Det är två dansgolv, karaoke och svinbillig öl. Kan det bli bättre? Men det är imorrn, så ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och ladda batterierna. Men nu ska jag ner på stan och handla sprit och kanske en klänning om jag har råd:)


Jag och Emma för tre år sedan, påväg till Linns skiva:)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sweet, hon skulle nog digga att ha en fjärilskollega att flyga omkring med... Vet inte riktigt hur jag ska förklara för henne att hon verkligen inte kan flyga. Hon kanske får lära sig den hårda vägen skratt nä, skoja bara... pöss

2009-06-08 @ 17:03:01
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0