Dom Dimmiga Dagarna

Onsdag - Bartömning på kåren, så grymt kul! 15 spänn för allt i baren, jo tack:) Jessica o Micke kom från Skellefte för jessica skulle jobba på rockstad falun. Vi blev nu 5styckna som bodde i vår lägenhet.


Torsdags - Åkte till sthlm snabbt snabbt för att gratta min kära far. Vi åkte runt på djurgården och käka glass, sen hyrde vi film och bara hade trevligt.


Fredag - Åkte hem, sprang på Cissi på centralen! Jag har inte träffat henne på jätte länge så det var helt underbart att spendera en kvart med henne medans jag vänta på mitt tåg. Ville såklart umgås mer, men det får vi tid till i sommar:) När jag kom hem från sthlm så slappa vi alla hemma.

Igår - rockstad falun, vi fick gå gratis för Jessica jobbade där:) Vi såg Svenne rubins, Heat och Sonic Syndicate. Sist skulle Sabaton spela men vi va för blöta och trötta för att va kvar, så jag och Emma drog in på Golde istllet och sjöng lite kareoke.

Idag - Henke, jessica o micke försvinner till Skellefte:( jag och emma slappar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0