Ett litet inlägg

Jälla skit, vart inget afasi o filthy:( Hade verkligen världens otursdag då i lördags, köpte en skit fin klänning också som jag såg va sönder när jag kom hem!

En annan sak, som brunettsebbe tog upp i sin blogg. Vi har ju filmat innebandy dom senaste dagarna och jag har nog aldrig sett så många fjortisar i hela mitt liv! Jag trodde bandy-tjejer va lite coolt sportiga, men nej. Bandy-tjejerna är översminkade(på matcherna!!), och har sånt där vitt ruffs tills hår. Ioförsej så är ju inte bandy världens macho sport. Man viftar med en klubba lite liksom. Dom som spelar med en hand ser ju riktigt eh, vifftiga ut. Men det var väldigt roligt att filma bandy ändå, fick lite ont i ögonen efter några matcher dock. Det är ganska ansträngade att hålla koll på världens minska boll i världens minsta monitor.

Men nu ska jag plugga med brunettsebbe (haha, att jag kallar han det asså!) Om en vecka ska c-uppsatsen in!

Kommentarer
Postat av: Gök

Ibland trodde jag att de vita tekningstejpen på golvet var bollen. Men sen insåg jag hur stilla den var. Den rörde inte på sig, och bollen befann sig på andra planhalvan! Jag är bäst =)

2009-05-25 @ 12:35:04
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag har ju de.

hahaha så sant, alla bloggar!

Kram!

2009-05-25 @ 19:28:52
Postat av: Sebastian J

Gök? Tekningstejp vad är det? Kul när jag kollar publiceringstiden att jag samtidigt sitter och väntar på dig i allrum 1 =P

2009-05-26 @ 09:23:05
URL: http://www.brunettsebbe.blogspot.com
Postat av: maria

Jag är sååå himla nöjd att jag hann klart med uppsatsen innan er. I morgon skickar jag in min examensansökan, sen är det bye bye Högskolan Dalarna for ever.. :D

2009-05-26 @ 22:45:22
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0