Fire Alarm

AAAAH brandalarmet!
Eh, jag sätter på mig henkes hörlurar och lyssnar på lite musik:)
Jag vet ju att det bara är en brandövning, de står en lapp om det i trappuppgången.

Igår blev jag och Sebbe klara med uppsatsen, det firade jag med att köpa ett par skor. Köpte också ett par jeans och en tröja men dom stress köpte för att affären höll på att stänga så när jag kom hem ångrade jag mig. Ska till stan idag och lämna tillbaka dom. Istället ska jag köpa en kjol och ett linne som jag prova innan. Sen ska jag till kåren och kolla om det finns gästleg till utsparken. Emma kommer hit nästa helg:D! Hon ska gå på körkorts-grej här i falun så hon ska bo hos oss:)

Allt är så jäkla bra, förutom brandalarmet dåra.


Kommentarer
Postat av: Sebastian J

Du är nog den jag känner som byter och lämnar tillbaks flest saker.

2009-05-28 @ 12:25:15
URL: http://www.brunettsebbe.blogspot.com
Postat av: kajsa

ja, jag är väldigt kräsen av mig:)

2009-05-28 @ 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0