It Was A Good Day

Åh vilken trevlig dag, jag och Sebbe har skrivit klart hela uppsatsen. Nu är det bara småfix kvar som tex källanvisning och titelsida. När vi hade skrivit klart gick vi ner på stan och lämna tillbaka klänningen som jag köpt som de var hål i, och sen så drog vi och spela minigolf med Jonas. Det var skit kul, jonas vann och jag kom tvåa. Sebbe var siiist! :) När vi kört alla hål förutom ett gick vi också köpte två öl var på uteserveringen vid minigolfbanan. Det stängde nämligen 8, och vi lirade klart vid kvart i ungefär och dom hade sagt att man fick sitta kvar efter stängning så de va lika bra att köpa på sig. När vi druckit ölen gick vi hem, och Henke väntade hemma med tacos-rester och första x-men filmen. Perfekt!

Nu ska jag sova jätte gott efter denna braiga dag:) nattinatti

                     



Kommentarer
Postat av: Sebastian J

Man kan faktiskt säga att jag vann, för jag fick enda spiken!

2009-05-27 @ 19:00:45
URL: http://www.brunettsebbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0