The End Is Near

Sändningen gick väl sådär, vi hann inte repa så mycket som vi behövde så slutet blev katastrof. Annars var det härligt att vi fick fulla läktare! Vi fick nästan inte plats med all publik. Så på så sett var det ett lyckat avsnitt, hehe.

Annars håller jag på med c-uppsats hela dagarna. Det har känts väldigt jobbigt, men igår tyckte jag att fick skymtade ljuset i tunnelns slut. Vi jobbade hårt igår och fick klart ungefär 12 sidor! Idag fortsätter vi och bygger på, och det är ganska lätt för vi vet exakt vad vi ska skriva. Vi har nämligen gjort ett skelett med rubriker så det är bara att fylla i.

Men nu ska jag käka frulle, ska bli gott med ägg...

Juste, på söndag ska jag på student-kryssning! Skoj skoj:)

(bilder från sändningen och sånt, kommer någon annan dag)


Här kanske man ser min nya frisyr lite bättre. Jag tycker det har blitt skit kort, hehe:)

Kommentarer
Postat av: maria

Jag skulle kunna döda för ditt lååååånga raaaaka hår! Vi kan ju byta.. Vill du ha mitt korta krulliga?

2009-05-13 @ 10:10:10
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är JÄTTEFIN i håret! Såååå söt! Kämpa på med uppsatsen...hoppas du kikar förbi efter kryssningen. Puss och kram /Pappa

2009-05-13 @ 23:17:36
Postat av: Lina

Jäklar va fin du är Kajsa!

2009-05-14 @ 21:35:19
URL: http://tesla.blogg.se/
Postat av: Linn

Men guuud va fin du är Kajsa:)!!

2009-05-19 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0