The Birth and Death of the Day


Gårdagen började med en promenad till Denisa och Markus. Henke och Denisa jobbar ihop på c-uppsatsen och dem skulle göra sitt projekt så jag och Markus fick vara skådisar. Det är så fint här i falun, när väl solen är framme!




Efter filmningen så dorg jag till stan och inpuls klippte mig. Det blev mycket kortare och jag har mer etapper och grejer. Resultatet syns inte så mycket på det här fotot, får försöka ta ett bättre någon annan gång.
'


Under filminspelningen så blev alla sugna på att dricka öl, så vi bestämde att vi skulle återvända till Denisa och Markus på kvällen och festa lite. Hemma grundade jag först med mörk choklad och rött vin!  Mums....









Idag ska jag till skolan och ha teknikrep med student-tv. Det är premiär för att borlänges och faluns och alla andras kårer i dalarna slås ihop. Så istället för faluns student-tv så blir vi Dalarnas student-tv. Däför ska vi göra värsta värsta programmet så vi måste börja i tid. Så teknikrep idag och genrep och sändning imorrn. Kolla in programmet live kl.7 imorrn HÄR ! Det är tillåtet att titta någon annan gång också förstås:) Nu ska jag käka frulle. ÄGG!

Kommentarer
Postat av: Sebastian J

Schysst att avsluta med att förolämpa alla och kalla dem för ÄGG!!!!

2009-05-09 @ 11:04:19
URL: http://www.brunettsebbe.blogspot.com
Postat av: maria

Haha, vimsiga Kajsa! :D

Jag är i Vimmerby i småland. Min kollega heter Henrik och har jobbat med din syster både i Thailand och i Piteå..

2009-05-09 @ 19:25:46
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är verkligen SUPERnöjd och glad över min nya kamera. Och inte så värst dyrt blev det heller. Runt tretusen och då fick jag 4G minneskort och 5 års plusgaranti! YAYIE! Räkna med mycket bilder på bloggen framöver! Puss på dig

2009-05-09 @ 22:09:39
URL: http://tesla.blogg.se/
Postat av: maria

Jo, han höll kanske på med ljus där, här jobbar han dock med ljud..

2009-05-10 @ 00:37:03
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0