I'm Wide Awake, It's Morning




GOOOOOODMORRON, GODMORRON, GODMORRON!

Kajsa i ottan hära!


Nyduschad och redo att äta frulle. Ägg, Scrambled eggs, blir det idag och alla andra dagar. mums...




Det var inte så jobbigt att gå upp imorse, jag halvsov ungefär hela natten. Kommer nog bli skit trött senare idag, men just nu är jag faktiskt väldigt pigg. Ska gå och fixa klart mig, och sen ska jag bara sitta och läsa skvallertidningar tills jag behöver gå. Jag älskar att ha god tid på mornar!













Kommentarer
Postat av: Lina

Istället för Skyttevägen 25 så kommer vi bo på Skyttevägen 5 :) Så vi flyttar inte långt. :)

2009-05-08 @ 11:08:19
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0