She's a Study

HEJHEJ!

Jag gör inget annat än pluggar om dagarna nu, så jag har liksom inget roligt att skriva om. Eller det är ju skoj att vi har skrivit ca17 sidor och vi har ca.3 veckor kvar att skriva de resterande 3, eller mer, sidorna:) För man ska skriva 20 eller fler sidor.

Oj glömde bort att jag satt och blogga. Istället har jag beställt tre nummer av cosmopolitan och får två oversize t-shirts från Mouyo(skönt till sommaren!) på köpet. Man får en hel del bra erbjudande med studentkortet:) 

Nu ska jag gå till skolan snart och fortsätta skriva. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Denisa

hihi ja det var en del bilder =P jag ska dricka öl!! du med? messar dig senare ..kram

2009-05-15 @ 12:14:02
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0