Champagne For My Real Friends, Real Pain For My Sham Friends


Ojoj, igår var ingen rolig kväll! Höll på att bli utslängd från kåren, inte för att jag var för full eller nått sånt, nej för att några som jag känner inte hade gästleg och smög in. Vakten börja terrorisera mig och sa att det var jag som fixa in dom. Fasen vad arg jag blev! Fast mest rädd, eftersom han typ hota med att jag kunde bli avstängd och grejer! Så jag stod typ och skaka och ba "men va fan, jag har inte släppt in några!" Tillslut fick jag ett "du ska passa dig jävligt noga! Minsta lilla och du åker ut härifrån" Oj, va man vart taggad efter det asså. Nej, hela party-humöret var borta. Så jäkla synd också för det var 60-tals kväll på kåren och bara najs musik.

Jaja, har köpt en jätte fin kjol till kryssningen imorrn. Ni får se den när jag lägger upp bilder från kryssningen.





Idag va vi på ica och handla matsäck till buss-resan, Dan och Sebbe hade skoj:) 









Kommentarer
Postat av: Christina

vilka idiotvakter!

vet du, jag tänkte lägga in bilderna från mobilen i datorn nu. snabbast i stan med andra ord ;)

2009-05-16 @ 18:46:45
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0