When It Isn't Like It Should Be

Idag har vi fått ganska mycket gjort på c-uppsatsen, känns skönt! Imorgon ska jag upp svin tidigt, för klockan 6 ska jag vara på jobbet och packa upp varor. Jag bor ju egentligen fem minuter från plantagen, så egentligen skulle jag kunna gå upp kl halv 6, och det är väl ganska vanligt för folk som jobbar. Men nu är ju jag lite annorlunda och vill ha 2 timmar på mig på mornar för att jag ska hinna piggna till. Så 4 är det som gäller för mig imorrn. Känns omöjligt, men jag ska lyckas!  Synd är bara att jag måste hålla igång sen hela dagen, för vi ska fortsätta plugga när jag slutat jobbet. Klockan 3 har vi möte med våra handledare också, då kommer jag nog sitta och sova. Det blir iallafall att gå och lägga sig tidigt ikväll, men först ska jag se robinson och tonårsliv som jag har missat. peace out.


jag lyckades göra ett flät-diadem idag :)


Kommentarer
Postat av: Stora syster

åhhh så fin va duktig du är!!!! love you sister.. hörde du förresten att jag åker till rhodos på söndag?? ringer imorrn o berättar mer.. pöss

2009-05-08 @ 01:04:47
URL: http://www.storm-stina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0