Movie Making

Ja, nu är ju filmen snart klarklippt och jag har min första lediga dag på länge. Eller njaa, jag är inte ledig vi ska till skolan vid tre typ och fixa klart eftertexterna. MEN det känns som att jag är ledig idag eftersom jag har fått sitta så pass länge vid datan att jag fick ett sug av att blogga.


Kan nu berätta att jag fått praktikplats på SöderTV ! Det ska bli grymt kul, jag är så glad att jag fick praktik där!




Här kommer lite bilder från filminspelningen. Det är inspelningsledaren Annie som har tagit bilderna











Skådespelare




Kommentarer
Postat av: Stina Stolt syster

åhhh vilka bilder och sjukligt coolt att det står Director Kajsa Björnlund på den där tagning klippgrejen,, vette sjutton va den heter.. kraaam

2009-10-24 @ 15:36:51
Postat av: Stolt storasyster

Btw så har jag utmanat dig på min blogg... kolla in den :) stor pösssss

2009-10-24 @ 16:23:29
URL: http://storm-stina.blogspot.com
Postat av: Lina

Grattis "old fart" ;) på fölsedagen! Hoppas din dag blir grejt.. pussar o kramar /// Lina, Elvira, Molly och Johan

2009-11-11 @ 18:23:55
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0