I Change Shapes Just To Hide In This Place

 

 

Och vilken fest det var i fredags!

Skit kul var det och jag gick hem med ett silver i kubb, woop woop!

 

 

 

I lördags var det inte heller fy skam. Bröllopet var faktiskt jätte roligt att titta på med snittar och Champagne. Sen var det Gustav Adolfs torg och Miike Snow, basment jaxx och eric prydz.  Vi stannade bara en stund eftersom det inte fanns någon öl till försäljning. Så drog vi vidare till Hotellet, där min älskling var med jobbet. Men det stängde ju två så vi drog vidare till labbet. Jag hade jävligt kul hela kvällen! Hoppas jag får lite mer bilder som jag kan lägga upp.

 

Nu börjar jag att jobba igen. Ses på grönan eller dagis...!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0